درباره این شرایط
این صفحه شامل شرایط و ضوابطی است که داناکاو قالب ها و افزونه های وردپرس خود (که در این شرایط به عنوان «محصولات» نامیده می شود) و خدمات نگهداری و پشتیبانی مرتبط با آن ها (که به آنها «سرویس ها» گفته می شود) را در اختیار شما قرار می دهد.
چرا باید این شرایط را مطالعه کنید؟
لطفاً قبل از ارسال سفارش خود، این شرایط را به دقت مطالعه کنید. این شرایط به شما می گوید که مبنای ارائه محصولات و خدمات ما چگونه است و در صورت وجود مشکل چه کاری باید انجام دهید.
ممکن است این شرایط را به روز کنیم
ما ممکن است در هر زمان با اصلاح این صفحه، شرایط استفاده از محصولات را اصلاح کنیم. هر گونه تغییر را به شما اطلاع خواهیم داد.
نحوه تماس با ما
شما می توانید با استفاده از فرم «تماس با ما» واقع در همین سایت با ما تماس بگیرید. همچنین فرم «سفارش محصول» برای درخواست سفارش مورد استفاده قرار می گیرد. در صورتی که از مشتریان ما هستید جهت درج پرسش و دریافت راهنمایی و یا اعلام مشکلات قالب داناکاو در بخش پنل کاربری خود به وسیله فرم «ثبت تیکت جدید» یک درخواست جدید ثبت کنید؛ پشتیبانی محصول تنها از طریق این فرم صورت خواهد گرفت و ما به درخواستهای پشتیبانی که از طریق دیگر ارسال می گردد پاسخی نخواهیم داد.
چگونه ممکن است با شما تماس بگیریم؟
اگر بخواهیم با شما تماس بگیریم، این کار را با ارسال ایمیلی که در سفارش خود به ما ارائه کرده اید، انجام خواهیم داد و یا با شماره تلفن ثبت شده شما تماس خواهیم گرفت.
قرارداد فی مابین
پذیرش سفارش شما زمانی صورت می گیرد که پس از تکمیل فرم «سفارش محصول» و تماس کارشناسان ما و تکمیل فرآیند خرید و پرداخت وجه، ایمیلی مبنی بر ثبت قرارداد بین ما و شما دریافت می کنید.
پنل مدیریتی شما
پس از تکمیل فرآیند خرید یک نام کاربری و رمز عبور به شما تعلق خواهد گرفت که می توانید با آن به پنل کاربری خود وارد شده و وضعیت خرید و لایسنس خود را مشاهده کنید. همچنین در این پنل امکان درج تیکت و مشاهده تیکت های درج شده و پاسخ کارشناسان ما برای شما مهیاست.
دوره اشتراک
پس از خرید محصول به مدت ۱۲ ماه دوره اشتراک شما آغاز خواهد شد. دوره اشتراک برای سال اول رایگان بوده و در سال های بعدی به میزان ۲۰% قیمت محصول خواهد بود. با توجه به تورم سالیانه قیمت محصول می تواند هر سال تغییر کند.
لغو قرارداد
اگر از طریق حساب کاربری خود در Danakav.ir به ما اطلاع دهید که می خواهید اشتراک خود را به هر دلیلی لغو کنید، اشتراک شما در پایان دوره اشتراک فعلی پایان می یابد (اشتراک ۱۲ ماهه). شما حق هیچ گونه دریافت بازپرداختی را در رابطه با دوره اشتراک فعلی خود نخواهید داشت.
در صورتی که محصول معیوب باشد و ما نتوانیم آن را اصلاح کنیم، قرارداد لغو خواهد شد و همه وجوه پرداختی بازخواهد گشت.
اگر محصول مطابق با مستندات ما عمل نکند و ما نتوانیم آن را در مدت زمان معقولی به عنوان بخشی از خدمات، تعمیر کنیم، مبالغ پرداخت شده تحت اشتراک فعلی را به شما بازپرداخت خواهیم کرد. موارد زیر عدم انطباق با مستندات محسوب نمی شود:
- شما یا هر کسی که با اختیار شما عمل می کند، محصول و کدهای آن را تغییر داده است.
- شما از نسخه فعلی Chrome، Firefox یا Edge (مرورگر پشتیبانی شده) یا نسخه مناسب وردپرس استفاده نمی کنید.
- شما از محصول مطابق با مستندات استفاده نکرده اید.
- محصول در یک وب سایت وردپرس با پیکربندی مناسب نصب نشده است.
- وب سایت شما حاوی افزونه ها یا تم هایی غیر از مواردی است که در بسته نصب رسمی وردپرس ارائه شده است.
حق فسخ دیگری وجود ندارد
اگر تصمیم به توقف استفاده از محصول یا خدمات داناکاو را به هر دلیل دیگری دارید، ما موظف به ارائه بازپرداخت به شما نخواهیم بود و اشتراک شما تا پایان دوره اشتراک فعلی ادامه خواهد داشت.
زمان رسیدگی به بازپرداخت
بازپرداخت ممکن است تا ۱۰ روز کاری طول بکشد و مبلغ به همان شماره حسابی که با آن پرداخت اشتراک را انجام داده اید، واریز می شود.
عدم ارائه خدمات سرور، هاست و دامنه
داناکاو خدمات سرور، هاست و دامنه ارائه نمی دهد لذا برای راه اندازی پایگاه مدیریت دانش خود نیازمند خریداری و راه اندازی یک سرور(هاست)، خرید یک دامنه و راه اندازی وردپرس بر روی آن خواهید بود. ما قالب داناکاو را جهت نصب بر روی این سامانه به شما ارائه خواهیم داد و خرید اشتراک و یا تمدید لایسنس ما تنها شامل قالب داناکاو خواهد بود و هزینه سرور(هاست) و دامنه باید به صورت دوره به شرکت شخص ثالث که این خدمات را به شما ارائه داده است به صورت جداگانه پرداخت گردد.
حقوق شما برای استفاده از محصول
هنگام خرید اشتراک، حق استفاده از محصول را به دست می آورید. شما در واقع حقوق محصول را به دست نمی آورید. با توجه به پرداخت هزینه اشتراک توافق شده توسط شما و موافقت شما با رعایت این شرایط، ما مجوز محدودی را برای استفاده از محصول به شما می دهیم. شما تصدیق می کنید که تمام حقوق مالکیت معنوی محصول در سراسر جهان متعلق به ما است، شما حق استفاده از محصول را خواهید داشت و سورس و کد برنامه به شما فروخته نشده و شما حق استفاده از آن را برای مقاصد دیگر نخواهید داشت.
همچنین شما حق استفاده از لایسنس را در چند وب سایت نخواهید داشت و برای استفاده در هر وب سایت به یک لایسنس جداگانه نیاز خواهید داشت.(برخی از پلن های فروش امکان ۳ و ۵ لایسنس را ارائه می دهند) شما حق شکستن کدها و استفاده غیرمجاز و چندگانه از محصول را نخواهید داشت.
ارائه محصولات و خدمات
پس از قبول سفارش و تکمیل خرید، محصول در پنل کاربریتان برای دانلود در دسترس شما قرار خواهد گرفت. تا زمانی که اشتراک شما منقضی شود خدمات را به شما ارائه خواهیم کرد. پس از پایان اشتراک(۱۲ ماهه)، حق شما برای دریافت خدمات پایان خواهد یافت. در این شرایط نرم افزار شما همچنان به کار خود ادامه خواهد داد ولی خدمات پشتیبانی ما و خدمات به روزرسانی قالب داناکاو در دسترس شما نخواهد بود.
پشتیبانی
به عنوان بخشی از خدمات، در پاسخ به درخواستهای پشتیبانی که در بخش پنل کاربری خود ایجاد می کنید به شما خدمات پشتیبانی ارائه میکنیم. برای این منظور از فرم «ثبت تیکت جدید» استفاده کنید.
ما حق اصلاح خط مشی پشتیبانی را در هر زمان برای خود محفوظ می داریم. ما موظف به ارائه خدمات پشتیبانی در رابطه با هر مشکلی نخواهیم بود؛ مانند موارد زیر:
- شما یا هر کسی که با اختیار شما عمل می کند، محصول و کدهای آن را تغییر داده است.
- شما از نسخه فعلی یک مرورگر پشتیبانی شده یا نسخه فعلی وردپرس استفاده نمی کنید.
- شما از محصول مطابق با مستندات استفاده نکرده اید.
- محصول در یک وب سایت وردپرس با پیکربندی مناسب نصب نشده است.
- وب سایت شما حاوی افزونه ها یا تم هایی غیر از مواردی است که در بسته نصب رسمی وردپرس ارائه شده است.
- ما فقط در رابطه با وب سایتی که در سفارش شما مشخص شده است، خدمات پشتیبانی ارائه خواهیم داد.
به جز انجام امور نصب قالب و بهروزرسانیها، ما به سرور میزبان وبسایت شما دسترسی نخواهیم داشت یا در هیچ گونه تغییری در وبسایت شما شرکت نمیکنیم. در صورتی که این کار را انجام دهیم، در قبال هر اقدامی که در پی راه حلی برای درخواست پشتیبانی شما انجام شده است، مسئولیتی نخواهیم داشت.
شما باید تمام اطلاعاتی را که ممکن است برای کمک به ما در رفع هرگونه نقص یا عیب ضروری باشد، ارائه دهید، از جمله نمونه مستندی از هر نقص یا عیب، یا اطلاعات کافی که ما را قادر به ایجاد مجدد نقص یا عیب کند.
تمام درخواست های پشتیبانی باید از طریق فرم «ثبت تیکت جدید» که در پنل کاربری شماست ارسال شوند. ما موظف به پاسخگویی به درخواستهای خدمات پشتیبانی که از طریق دیگر ارسال میشود، نیستیم.
تعمیر و نگهداری
در طول مدت اشتراک شما، بهروزرسانیهای محصول را در اختیار شما قرار میدهیم به طوری که با نسخه فعلی وردپرس و مرورگرهای پشتیبانیشده از جمله Chrome، Firefox و Edge سازگار باقی بماند.
شما تصدیق و موافقت می کنید که ما می توانیم مستقیماً هر به روز رسانی را از طریق سرویس به روز رسانی خودکار خود در وب سایت شما نصب کنیم. ما مسئولیتی در قبال عدم نصب هرگونه به روز رسانی به دلیل مشکلات اتصال شبکه که بر وب سایت شما با استفاده از ساختارهای دایرکتوری غیر استاندارد وردپرس تأثیر می گذارد، نداریم. اگر هر بهروزرسانی خودکار با مشکل مواجه شد، بهروزرسانی را به صورت دستی در اختیار شما قرار میدهیم تا بتوانید خودتان آن را نصب کنید.
بدون گارانتی
ما تضمین نمی کنیم که استفاده از محصول بدون وقفه یا بدون خطا باشد.
شما مسئولیت انتخاب محصول را برای دستیابی به نتایج مورد نظر خود می پذیرید و تصدیق می کنید که این محصول برای برآورده کردن نیازهای فردی شما ساخته نشده است.
ما تضمین نمی کنیم که این محصول با هیچ نرم افزار شخص ثالث، مؤلفه، افزونه مرورگرهای وب غیر از آخرین نسخه وردپرس و مرورگرهای پشتیبانی شده (Chrome، Firefox و Edge) کار کند.
قیمت و پرداخت
قیمت خرید محصول در بخش «سفارش محصول» آورده شده است(شامل مالیات بر ارزش افزوده). همچنین قیمت تمدید اشتراک به میزان ۲۰% قیمت فعلی محصول خواهد بود. قیمت محصول با توجه به نرخ تورم سالیانه هر سال افزایش می یابد.
چه زمانی و چگونه باید پرداخت کنید؟
جهت استمرار پشتیبانی و تمدید لایسنس و دریافت به روزرسانی های جدید لازم است در ابتدای هر دوره اشتراک، هزینه اشتراک خود را پرداخت کنید. در پنل مدیریتی شما زمان باقیمانده از هر لایسنس در دسترس است. بدون تمدید لایسنس، وب سایت شما همچنان به کار خود ادامه خواهد داد ولی ما از ارائه پشتیبانی و به روزرسانی های جدید قالب معذوریم.
شما باید تمام مبالغی را که به ما تعلق می گیرد تحت این شرایط به طور کامل و بدون هیچ گونه ادعای متقابل یا کسر بپردازید.
افزایش قیمت اشتراک
ما حق داریم قیمت اشتراک را در شروع هر دوره تمدید افزایش دهیم (با توجه به افزایش قیمت محصول).
رویدادهای خارج از کنترل
ما مسئولیتی در قبال عدم انجام یا تأخیر در انجام هر یک از تعهدات خود تحت شرایطی که ناشی از رویدادی خارج از کنترل ما باشد، نخواهیم داشت. رویداد خارج از کنترل به معنای هر اقدام یا رویدادی فراتر از کنترل منطقی ما است، از جمله مشکلات ارائهدهندگان میزبانی وب شخص ثالث، مشکلات شبکههای مخابراتی عمومی یا خصوصی، وقوع اتفاقات غیرمترقبه مانند سیل و زلزله و ….