جهت ایجاد کارشناسان جدید و یا ویرایش آنها از پنل مدیریتی داناکاو وارد منو «کاربران» شوید.
در اینجا لیست تمامی کاربران خود را خواهید دید و همچنین امکان افزودن کاربر جدید برای شما مهیاست.
جهت افزودن کاربر جدید بر روی دکمه «افزودن» واقع در بالای صفحه کلیک کنید.
در صفحه جدید اطلاعات درخواست شده را وارد نمایید تا کارشناس جدید ایجاد گردد.
نقش ها:
نقش ها در ایجاد کاربر بسیار مهم است.
مدیر کل: به تمامی بخشهای مدیریتی قالب و وردپرس دسترسی کامل دارد. این بالاترین سطح دسترسی است و بهتر است تنها در اختیار مدیر پایگاه دانش باشد.
ویرایشگر: امکان درج مقالات و ساخت موضوعات جدید و همچنین ویرایش و حذف مقالات دیگر اعضاء و مدیریت نظرات را دارد ولی به تنظیمات مدیریتی پایگاه دانش دسترسی ندارد.
نویسنده: تنها امکان درج مقالات جدید و ویرایش مقالات خود را دارد و نظرات را مشاهده می کند ولی امکان ایجاد یا حذف دسته ها و حذف نظرات را ندارد.
مشارکت کننده: امکان درج مقاله و مشاهده و ویرایش مقالات خود را دارد. درج مقاله توسط این نقش باید به تایید مدیر سایت برسد.
مشترک: امکان درج اطلاعات در سایت را ندارد و تنها می تواند اطلاعات پروفایل خود را ویرایش کند. این نقش برای زمانی مناسب است که پایگاه شما تنها برای اعضاء در دسترس است. در این صورت این نقش می تواند اطلاعات و دانش موجود در سایت را مطالعه کند.
نقش سفارشی: جهت ایجاد یک نقش سفارسی و دلخواه می توانید از افزونه های رایج استفاده کنید. برای مثال می توان از افزونه Capability Manager Enhanced استفاده کرد.
اطلاعات تکمیلی کارشناس
برای هر کاربر میتوان اطلاعاتی درج کرد که در سمت سایت به مخاطبان نمایش داده شود. از جمله این موارد ایمیل و زندگینامه است. ایمیل اجباری است ولی در تنظیمات قالب میتوان نمایش یا عدم نمایش آن را مشخص کرد.
همچنین در زندگینامه میتوان خلاصهای از فعالیتهای کارشناس درج کرد.
در پایین این صفحه نیز میتوان برای هر کارشناس یک سمت درج کرده و همچنین تصویری برای او انتخاب کرد.
در نهایت میتوان اطلاعات کارشناسان ایجادشده را در بخش کارشناسان پایگاه دانش مشاهده کرد. (مشاهده این قسمت یا عدم نمایش آن قابل تنظیم است)
با کلیک بر روی هر کارشناس اطلاعات کاملتری از ایشان و فعالیت او در سایت قابل مشاهده است. نمایش این بخش و تنظیمات ارتقاء کارشناسان در بخش «تنظمات پایگاه دانش» قابل تنظیم خواهد بود.